Friday, December 5, 2008

Berkhidmat Untuk Negara...

Hai, apa khabar semuanya? Saja saya mau berkongsi gambar saya yang tidak berapa hensem ini. Hahaha. Gambar ini diambil semasa saya baru mula2 melapor diri di balai baru saya di Balai Polis Taman Setia Indah, IPD Johor Bahru Selatan, Johor pada bulan 8 tahun 2008 (sebelum ini saya bertugas di Balai Polis Taman Johor Jaya, IPD Seri Alam, Johor). Saja2 mau lepas gian mau ambil gambar dengan baju uniform Polis bah ni. Macam tidak pandai bergambar saja ni (mungkin kerana penat dengan tugas sebagai Pegawai Penyiasat Jenayah. Hahahaha) tapi orait nopo la, janji bahagia. Hahahaha.
Macam malu2 pun ada juga, apalah...
Kontrol hensem sudah kunun. Hahaha.
Paling macho la kali ini. Hahaha.
Gaya segak kunun. Mau ikut stail Shah Rukh Khan. Kui...kui...kui.. Tau2 bila kerja jadi Inspektor Polis pula. Tapi kalau sudah minat dan hidup sudah sebati pada seni, tetap berseni jugalah. Walaupun produce album sendiri tapi kira ok juga lah kerana dapat juga menunaikan impian bergelar penyanyi (Kampung2 saja lah...hahaha). Bah, itu ja lah aaa, macam minta puji pula kalau lama2. Jangan marah2 aa, sayang2 kita... Yang penting always be low profile saja lah.
Sebenarnya saya ni macam silap bidang kerja bah ni. Mana tidaknya, dulu belajar ambil jurusan seni persembahan. Tahun 2001 saya ambil diploma muzik kemudian pigi ijazah seni persembahan, belajar semua benda seni tapi saya mengkhusus pada pembikinan filem/video dan broadcasting masa tu.

3 comments:

guyz_sabah said...

selamat berkhidmat utk negara.....
mesra,cepat dan amanah....btul ka tu????hehehehehe.... :)

Unknown said...

slamat brkhdmat untk ngara ... sya amt trtarik dngan lgu koe yg brtjuk ESTHER .,:) prktaan SOROHO NGAWI JNJI TO , DI AMU KTO MTNKIAD ada mkna bgi sya ., gud luck 4r new song .,

Noy Arscela said...

boleh tahan suara ko Ronn..jadi peminat sdh ni..